Kaivopuisto Challenge
Kaivopuisto Challenge – Elämyksellinen tiimiaktiviteetti Helsingissä
Hauska tiimiseikkailu, jossa 5-6 hlön tiimit etsivät rastipisteitä karttaruudukon avulla.
”Kisakeskus” voi olla missä tahansa, esim. Oodi, Kaisaniemen puisto, Senaatintori, Kauppatori, Kaivopuisto, Lapinlahti, Suomenlinna…
Liikutaan kävellen 5-6 henkilön joukkueissa, joten tuote sopii hyvin kaiken kuntoisille henkilöille.
TEHTÄVÄT
- tiimit paikantavat kartan ruudukot oikeisiin sijainteihin kartalla
- tiimit etsivät ruudukkovihjeiden (esim. A5, B3, C8 ) avulla rastipisteen ja siinä olevan vihjeen. Vihje voi olla luku, kirjain tai sanan tavu.
Kun rastipisteen vihje on löytynyt, niin ryhmät kirjaavat sen tuloskorttiin ja lopussa yrittävät ratkaista vihjeiden perusteella oikean vastauksen. Oikea vastaus liittyy yrityksen toimintaan, arvoihin tai historiaan.
Tämä peli yhdistää seikkailun, yhteistyön ja oivaltamisen – täydellinen aktiviteetti tiimeille ja asiakkaille.
Mikä on Kaivopuisto Challege?
– Oivaltava karttasuunnistus Helsingissä
– Tehtävänä päätellä, mistä pieni geo-rasti löytyy ja merkitä oikea vastaus tehtävälomakkeeseen
– Kilpailullinen, mutta kaikkia osallistava formaatti
– Toimii myös kansainvälisille ryhmille – hauska tapa tutustua Helsingin nähtävyyksiin
-Kieli suomi, englanti
-Kesto 1,5 – 2 tuntia
-Sopiva ryhmäkoko n 20 – 200 hlöä.
Hyödyt yrityksille
– Parantaa tiimityötä ja yhteishenkeä
– Kannustaa ongelmanratkaisuun ja luovuuteen
– Tarjoaa virkistävän ulkoilmaelämyksen
Paketti sisältää
– Ohjaajat, kartat ja tehtävälomakkeet
– Säännöt ja ohjeet
– Tulospalvelu ja voittajajoukkueelle palkinnot
Räätälöimme Kaivopuisto Challege -aktiviteetin juuri teidän tarpeisiin
Meistä sanottua
Moi Matti! Mahtava päivä viime tiistaina – kaikki meni oikein mallikkaasti! SalmisaariGameseistä tykättiin ja siellä oli saatu hyvät pelailut aikaan. Lapinlahden opastettu kierros oli tosi tykätty, siitä tuli minua moni vielä erikseen kiittämään. Kierros oli ollut mielenkiintoinen ja opas oli ollut ihan huippua. Iso kiitos sinulle siis päivän järjestelyistä! Kaikkea hyvää jatkoon.
Maria Stam
Orion Oyj

